Soy sólo yo y mis pensamientos...

martes, 30 de noviembre de 2010

Fútbol...

Despertarte en la mañana (antes de que suene tu despertador...), debido a gritos que oyes en la calle (tres pelotudos que no tienen otra cosa mejor que hacer, que emborracharse y volver de día a su casa, y que en el trayecto a ella le rompan las pelotas a uno, que le importa tres carajos que ganó el Barça). Me irrita...

Mi viejo siempre me dice:
- ¿Qué hice mal con vos? (Pregunta que se hace, cada vez que hay partido y yo paso de verlo...)

Sinceramente, no soy muy fan de los deportes, bueno, me gusta mucho el volley y el tenis, pero el resto de deportes... Me dan absolutamente igual.
No me considero fanática de ningún equipo español, el único equipo de fútbol por el que puedo llegar a sentir pasión o cierta simpatía, juega a 12000km de acá. Hablo del CABJ, o Club Atlético Boca Juniors...


Y tampoco es que lo siga con devoción, no tengo ni idea de cómo esta en la tabla, ni contra quien juega cada domingo.

Pero el tema del fútbol, me saca de mis casillas, igual es mi culpa, pero ver como la gente se desvive mientras ve un partido, o como se para el mundo cada vez que hay un clásico (El de anoche, por ejemplo), no lo entiendo.
Es un puñetero deporte más. Peor aún, es el deporte más comercial y careta de todos los tiempos.
Esas cifras gastronómicas que se gastan en comprar jugadores y demás... Joder! Cuando se habla de fichajes, y de la pasta... Me enerva...

- Pobre Christiano (o como se escriba), que se ha lesionado... (Con la pasta que cobra, tendría que salir a jugar lesionado y hacer su jornadita de 40 hs semanales como todos los mortales...) Qué se joda!
Porque... Los jugadores de fútbol... Cotizan a la seguridad social? Se les aplica el cuento de "Hacienda somos todos", yo creo que no...

Y con esto, dejo clara mi postura acerca del fútbol... ME DA ABSOLUTAMENTE IGUAL...

Menos fútbol y más vivir hombre!

(Son las 7 de la mañana, aunque esta entrada la programare para más tarde... Me cago en los tres pelotudos estos!)

10 comentarios:

  1. jaja, hay mucho tarado por ahi. aunque reconozco que soy de los que gustan ver el futbol en un bar atestado de gente jaleando y maldiciendo. eso si, al final del partido, para casa.

    ResponderEliminar
  2. Jajaja! Eso eso, luego para casa, y nada de ir gritando! xD
    Dios que furia asesina, con lo que odio madrugar... A partir de ahora dejare prepapado un pozal con contenido misterioso por si se repite el evento... jajaja.

    ResponderEliminar
  3. And Ouya, which is about the size of a Rubik's cube. they simply need to learn that you will not be able to appease everyone of your player-base. Next Jim Deacove developed a few of his own board games based on the principles of cooperation, group strategy and joint problem solving.

    Feel free to visit my page kostenlos spielen

    ResponderEliminar
  4. Gaming is a new medium that the media likes to turn into a scapegoat every time a
    mass shooting happens. The speed of your internet
    connection is usually directly responsible for buffering,
    so if you are usually unable to stream video from the internet without having to endure plenty of loading time as
    the file downloads temporarily to your PC, then
    it might be worth investing in a faster broadband deal.
    Thus, interaction over video has made every small and medium sized business organization environment conscious and urged them to stick to
    environment friendly communication methods.

    Feel free to visit my web site ... Http://www.getvids.de/community/search/video/big+brother+sex.html

    ResponderEliminar
  5. com provides information on Fishing, Fly Fishing, Fishing Boats, Deep
    Sea Fishing and. Alaska salmon fishing trip is one of the more favorite trips
    in Alaska. If the fish are not hitting on your main crappie
    jigs you may need to switch to live bait or a combination of
    live and artificial baits.

    Here is my web-site: http://www.taoismo.org.br/stb/Modules/profile/userinfo.php?uid=41698

    ResponderEliminar
  6. This is a small selection of great music I listen to,
    written from my own perspective as a fan and a user, with
    the aim of inspiring others to listen too.
    Manual; this is the instructions; same again is it
    in good condition. Quicker to produce and available in lower costs, they often feature
    a lot of complex designs.

    Also visit my webpage: Author's external home page...

    ResponderEliminar
  7. I understand that those are the products designed by manufacturers to make them
    money and if they are endorsed by winning popular professionals, sales will be high.
    Imagine never having to worry about what to wear to work,
    and even the infuriating traffic jams that never seem to end.
    But what happens when a player runs out of race tokens.


    Feel free to visit my website; http://mathforall.net/learn/user/profile.Php?id=19899

    ResponderEliminar
  8. The fishfinder approximates where the fish are by measuring the amount of time between when
    the beam was sent out and when it registered the hit.
    Spinning - Trout are aggressive and definitely will strike and eat smaller fish.
    Yet sometimes a net is better to use because it
    usually doesn't harm the fish and will most likely be easier for you to prepare the fish for later.

    My webpage ... https://store.tashimannox.com/index.php/member/4876

    ResponderEliminar
  9. Try simple games and check how your internet connection is and then move on play more
    games. It should come as no surprise that i - Tunes is loaded full of pirate apps for i - Phone, i - Pod Touch, and i - Pad.
    Are you a Kansas City Chiefs or Pittsburgh Steelers fan.

    Feel free to surf to my web site; simply click the up coming article - profitbusinessathome.net

    ResponderEliminar
  10. If you just want to do a few cakes for right now you may be able to borrow most of the items or get cheaper versions of each tool.
    There are different gestures for different moments, moods and each gesture is unique in its own way.
    For a mocha cake use both the cocoa and the coffee.



    Look into my weblog; cake avenue bakeshop
    ()

    ResponderEliminar

Algo que decir?